Uniunea Românilor Național Creștini - T. N. Ț.
Organizație Politică
Legal Constituită
(Însemnul T.N.Ț. este acronimul la
„Totul pentru Neam și Țară”)
MEMORANDUM/PETIȚIE/ATENȚIONARE,
ȘI SCRISOARE DESCHISĂ:
Data poștei
electronice: Azi, Anul Domnului 2023, 24, Ianuarie.
Prezenta o adresăm către:
1. Președintele României, și implicit Consilierilor Săi;
2. Parlamentului, respectiv membrilor celor două Camere;
3. Primul Ministru, precum tuturor Miniștrilor;
4. Academia Română (ca
For Superior de Analiză Științifică și Politică);
5. Avocatul Poporului (pentru
a fi sesizată și a ne sprijinii demersul);
6. Curtea Constituțională a României (pentru
a fi informată);
7. Consiliile Județene (pentru
a sprijinii și susține demersul)
8. Toate Grupările Partinice din România (parlamentare
sau nu);
9. Toate sucursalele A. F. D. P. R. –ului;
10. Toate Asociațiile ale Participanților la
Ridicarea Anticomunistă din 17-21, Decembrie 1989;
11. Toate Sindicatele din România (pentru
a cunoaște, sprijinii și susține demersul);
12. Toate Patronatele membre ale Uniunii Patronatelor
Române (pentru a cunoaște, sprijinii și susține demersul);
13. Asociația Oamenilor de Afaceri Români (pentru
a cunoaște, sprijinii și susține demersul);
14. Presa Română (pentru
a o informa Cetățenii României și a sprijinii demersul);
15. Toate Persoanele și Grupările Civil Politice
active pe internet (pentru a cunoaște, susține și a face cunoscut
prezentul Memorandum)
(În
limita în care dispunem, de adresele poștei electronice a celor menționați)
Semnatarii acestui demers
suntem:
Io,
subsemnatul Bratu Pavel Luis de Naționalitate Român; fiul născut din Niculae și
Florina, în anul Domnului 1975,…., ….…., în București; posesor al C I seria
…………, CNP……………………………….; cu domiciliul stabil în București, Strada Zori de zi,
nr 71, și având atribuțiile de Coordonator Decizional al Organizației Politice legal constituite „Uniunea
Românilor Național Creștini”,
respectiv „T. N. Ț.”
Io, subsemnatul Teodor Cîmpean de Naționalitate Român; fiul născut din Ștefan și Maria; în anul Domnului 1959, 14, August; posesor al C. I. sera CJ, nr. 241365 CNP nr………………………….; cu domiciliul stabil în Boju, Str. Mihai Eminescu, Nr.17, comuna Cojocna, Județ Cluj și având atribuțiile de Coordonator Decizional al Organizației Politice legal constituite „Uniunea Românilor Național Creștini” respectiv „T. N. Ț.”
Și io, subsemnatul Petru
Borodi de Naționalitate Român; fiul născut
din Petru și Margareta, în anul Domnului 1942, ziua 7, August; în Timișoara; posesor
al C I seria KX nr.532351, cu CNP ……………………; cu domiciliul stabil în Cluj-Napoca,
Calea Moților/112/4 și având atribuțiile de Coordonator Decizional al Organizației
Politice legal constituite „Uniunea Românilor
Național Creștini” respectiv „T.
N. Ț.”
Afirmăm că nu am făcut parte din partidul comunist precum din nici un alt partid parlamentar sau nu parlamentar în afară de Organizația Politică „T. N. Ț.”, în cadrul căruia suntem Membrii Fondatori și respectiv Coordonatorii Decizionali (președinți).
Explicația
culorilor folosite la scriere:
Negru pentru textele inerente
Memorandumului;
Mov pentru
parantezele noastre considerate ca necesare;
Albastru pentru
citatele din actuala Constituție a României și din noul Cod Penal;
Atenționare, pe Considerente de Ordin Politic, despre consecințe Logic Previzibile.
Indiscutabil
este faptul că:
Fără
de *Politici Naționale* și implicitele *Proiecte Naționale* nici un Neam, deci
nici Neamul Român, nu are *Fundamentul De Ordin Material Necesar Unei
Armonioase, Demne și Decente Trăiri a Națiunii *.
Indiscutabil
și conform unei logici financiar-economice nimeni și niciodată nu are de unde
acumula, la Bugetul Națiunii, sumele și valorile necesare *Unei Suverane, Armonioase,
Demne și Decente Trăiri* și respectiv fără de o judicioasă și indispensabilă
dezvoltare ale *Capacităților de Producție Internă/Națională*.
Cu
certitudine și incontestabil este evidentă realitatea că: „Actualmente Bugetul
Națiunii Române este la limita colapsului și al unui permanent necesar de a
face apel la împrumuturi”.
Întru-n atare iminent colaps al Bugetului Național oricare Țară poate a se prăbuși economic și financiar mai ales dacă, precum în România după 1989, s-ar impune de către Statalitate, prin legi și practici politicianist-trădătoare, a se proceda în special la „Distrugerea sistematic-programată a tuturor Capacităților de Producție Internă/Națională, aproape concomitent cu înstrăinarea Resurselor Naturale și chiar a unei mari suprafețe din Teritoriul aparținător României”.
Iminenta agravare a actualei
stării de fapt, stare care este și o insultă la drepturile inerente „Dreptului la Viață Demnă a Oamenilor și
a Neamului Român”, va determina la un moment critic nu doar proteste
revendicative de drepturi de ordin material, ci mult previzibile Zbuciumări de
Mase/Oameni care pentru a supraviețui vor acționa în virtutea „Dreptului la Legitimă Apărare a Ființei
proprii și a Demnității Neamului”, deci Justificat, se vor Ridica cu
fermitatea impusă de chiar cei care le aduc opresiuni, nedreptate și injuste
apăsări.
Dreptul la Legitimă Apărare a
Ființei proprii și a Demnității Neamului sunt Garantate de Constituție.
CITĂM:
ARTICOLUL 1 Statul
român
(3) România este stat de drept, democratic şi
social, în care demnitatea omului, drepturile şi libertăţile cetăţenilor,
libera dezvoltare a personalităţii umane, dreptatea şi pluralismul politic
reprezintă valori supreme, în spiritul tradiţiilor democratice ale poporului
român şi idealurilor Revoluţiei din decembrie 1989, şi sunt garantate.
Iar arătând Dreptul inerent,
Ființei Om și Neamului, Constituția României arată/înscrie cu Fermitate că:
ARTICOLUL 55
Apărarea ţării.
(1) Cetăţenii au
dreptul şi obligaţia să apere România.
În consecință, Demersul are patru Deziderate/Scopuri esențiale și anume:
Deziderat 1. Repunerea
în dreptul de Proprietar legitim al tuturor Proprietarilor care dețin
casă/locuință ca proprietate personală și implicit dețin legitim dreptul de a
avea titlul de proprietar asupra tuturor rețelelor de distribuire a energiei
electrice, a gazelor naturale, a agentului termic, a apei potabile, precum și
de colectare a apelor reziduale și pluviale pe care le-au edificat pe/cu
costuri pecuniare proprii, mai ales în perioada comunistă, dar și după 1989.
În special, în perioada
comunistă toți proprietarii de casă/spațiu de locuit au suportat costurile
instalării tuturor acestor rețele de distribuție (ATENȚIE
!) dintr-o localitate sau de pe o stradă și nici un proprietar de
casă/spațiu de locuit nu avea dreptul de a se branșa la careva dintre acestea
dacă nu participa/achita cota parte a dreptului de a se conecta la rețelele de
distribuție dintr-o localitate sau de pe stradă, respectiv de a deveni și fi,
contra unui just cost, proprietar și de branșament aferent acestora.
Deci (cunoscând datele oficiale care definesc că, în 2020 existau peste nouă
milioane case/spații de locuit în România) arătăm
că prin legi neconstituționale, eronate, abuzive și nejuste s-a transferat
dreptul de proprietar al deținătorilor/proprietarilor de casă sau locuință implicit
și asupra rețelelor de distribuție, către niște firme/societăți devenite
nejustificat distribuitori, prin fraudarea Proprietarilor de Drept.
(Făcând o
similitudine, Proprietarii de Drept al unor mijloace/autovehicule de transport
au fost deposedați de Dreptul de Uzufruct al propriilor proprietăți, respectiv
numai prin legi abuzive/injuste, dreptul de uzufruct a fost transferat către
terțe persoane care de fapt folosesc mijloace/autovehicule de transport pentru
a dobândi profituri necuvenite/necinstite)
Astfel nici o lege nu este
constituțională dacă încalcă Dreptul de Proprietar al unui Cetățean al României
indiferent de valoarea Proprietății, fapt definit clar de Constituție.
CITĂM:
ARTICOLUL 44
Dreptul de proprietate privată.
(1) Dreptul de
proprietate, precum şi creanţele asupra statului, sunt garantate. Conţinutul şi
limitele acestor drepturi sunt stabilite de lege.
(2) Proprietatea
privată este garantată şi ocrotită în mod egal de lege, indiferent de titular
……
(4) Sunt
interzise naţionalizarea sau orice alte măsuri de trecere silită în proprietate
publică a unor bunuri pe baza apartenenţei sociale, etnice, religioase,
politice sau de altă natură discriminatorie a titularilor.
Însă, Statalitatea, în mod evident și clar ABUZIV și deplin neconstituțional, a procedat la desproprietărirea Tuturor Proprietarilor de branșamente și de asemenea asupra unei mari parți a rețelelor de distribuire a energiei electrice; a gazelor naturale; a apei potabile și de colectare a apelor reziduale și pluviale.
Deziderat 2. Deoarece Enel Energie S.A (care nu și-a achitat sarcinile contractuale cu
referire la investiții) a decis să se retragă din România, este strict necesar să
se dispună și procedeze deîndată la preluare/recuperarea acțiunilor Enel
Energie S.A și retrecerea sub directa administrare de către Statalitatea
României și respectiv, după caz și pe temei just, sub administrarea (unor asociații care vor
fi formate de și din cei interesați) „Asociațiilor pe Acțiuni
strict ale Cetățenilor României Proprietari de casă/locuință, ca fiind și
proprietari de branșamente sau/și a altor doritori.”
Desigur preluarea tuturor
acțiunilor Enel Energie S.A ca societate de distribuției și furnizării de
electricitate, precum și a Enel Energie Muntenia S.A. dar și a Enel Green Power
dedicată dezvoltării și gestionării producţiei de energie din surse
regenerabile.
Deziderat 3. Să se dispună și procedeze deîndată la retrecerea/așezarea sub directa administrare a Fondului Proprietatea de către Statalitatea României și respectiv, după caz și pe temei just, sub administrarea „Asociațiilor pe Acțiuni Public-private strict ale Cetățenilor României”.
Deziderat 4. Atenționăm că retragerea/recuperarea în integralitatea
sa a Fondului Proprietatea impune și obligă indiscutabil și trecerea tuturor
sarcinilor și responsabilităților către Statalitatea Română, respectiv fiecare
dintre sarcini către Ministerul de resort și totodată încetarea și stingerea
oricăror înțelegeri contractuale cu terțe părți, respectiv sistarea pe viitor a
oricăror drepturi de administrare sau/și consiliere juridică, care actualmente
sunt sub consilierea de capitaluri a consorțiului Rothschild & Co,
respectiv sub asistență juridică, privind tranzacțiile Fondului Proprietatea,
care a fost cedată/încredințată către Filip & Company și Linklaters LLP.
Considerând că toate activele
Fondului Proprietatea aparțin de drept, în procent majoritar României și
Cetățenilor Români, și nicidecum administrarea acestui Fond nu este permis
decât printr-o gravă/periculoasă eroare economic-financiară și juridică, să fie
acordată unor oarecare administratori străini, respectiv lui Franklin Templeton
care și în prezent susținea ca Hidroelectrica SA, în cazul unei înstrăinări, să
fie făcută sub auspiciile Bursei din Londra.
Indiscutabil este, o realitate,
faptul că: Menirea inițială a „Fondului Proprietatea”, respectiv de a dezdăuna
persoanele păgubite de către regimul comunist din România, s-a stins deplin.
În consecință este de la sine
înțeles că: Fondul Proprietatea a devenit o formă de estorcare sau/și
distrugere (prin varii inginerii
financiar-economice) a Proprietăților aparținătoare de Drept ca „Bunuri
de Rang Strategic și Interes Național”. Deci este de interes Național scoaterea
Fondului Proprietatea de sub administrarea străină, și respectiv se impune
administrarea strictă de către Statalitatea României și garantarea, prin Lege
severe, ca toate veniturile să treacă numai în Interesele Naționale/României și
nicidecum pentru persoane/capital străin. Reiterăm că, de fapt, „Fondului
Proprietatea” i s-a schimbat scopul pentru care a fost conceput și astfel este
un act eronat, dacă nu unul abuziv sau/și infracțional.
Motivul
subsecvent Scopului de fond/esențial
al prezentului Memorandum/Petiție/Atenționare.
Motivul/Raționamentul care ne
determină să acționăm ferm este dorința și voința de a reaminti, a conștientiza
și a atenționa, atât pe Domniile Voastre precum și pe toți Cetățenii României,
că:
1. De fapt Neamul Român
dintotdeauna, iar azi dimpreună cu toți Cetățenii României sunt Proprietarii de
Drept și pe Just Temei asupra tuturor Teritoriilor României; asupra tuturor
Resurselor Naturale cuprinse de Teritorii; precum și asupra tuturor
Proprietăților Edificate, de Cetățenii României, ca Proprietăți ce compun
întregul Patrimoniu Economic Național Român.
2. Indiscutabil și în
consecință/implicit Cetățenii României, ca Proprietari și Edificatori Unici,
deținem dreptul indiscutabil/strict de a dispune, prioritar în interesele
cetățenilor României și conform voinței Proprietarului (care nu poate fi stânjenită de nimeni decât în mod abuziv de către
cotropitori și asupritor!) și asupra tuturor Sistemelor
de Extracție și Prelucrare a Resurselor Naturale, precum și asupra tuturor
rețelelor de distribuire a energiei electrice; a gazelor naturale; a apei
potabile și de colectare a apelor reziduale și pluviale sunt, indiscutabil,
Cetățenii României.
CITĂM:
ARTICOLUL 136
Proprietatea
(1) Proprietatea
este publică sau privată.
(2) Proprietatea
publică este garantată şi ocrotită prin lege şi aparţine statului sau
unităţilor administrativ-teritoriale.
(3) Bogăţiile de
interes public ale subsolului, spaţiul aerian, apele cu potenţial energetic
valorificabil, de interes naţional, plajele, marea teritorială, resursele
naturale ale zonei economice şi ale platoului continental, precum şi alte
bunuri stabilite de legea organică, fac obiectul exclusiv al proprietăţii
publice.
(4) Bunurile
proprietate publică sunt inalienabile. În condiţiile legii organice, ele pot fi
date în administrare regiilor autonome ori instituţiilor publice sau pot fi
concesionate ori închiriate; de asemenea, ele pot fi date în folosinţă gratuită
instituţiilor de utilitate publică.
(5) Proprietatea
privată este inviolabilă, în condiţiile legii organice.
3. Atenționăm a se înțelege
clar și fără de dubii sau/și interpretări ale Constituției că:
Constituția definește fără de
echivoc, explicit și fără de dubii că: Însăși Statalitatea României, prin
Puterea Executivă, are NUMAI îndrituirea strictă de a administra, bine
gospodări și rândui toate Proprietățile României în conformitate cu Voința și
Interesele Proprietarilor (Cetățenilor României).
CITĂM:
ARTICOLUL
2 Suveranitatea
(1)
Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele
sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte,
precum şi prin referendum.
(2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot
exercita suveranitatea în nume propriu.
ARTICOLUL
3 Teritoriul
(1)
Teritoriul României este inalienabil.
Deci, în consecință, și
toate Bogățiile care compun Teritoriul României sunt Inalienabile fără de
Voința clar exprimată a Neamului Român care este Proprietar Suveran.
CITĂM:
ARTICOLUL
15 Universalitatea
(1)
Cetăţenii beneficiază de drepturile şi de libertăţile consacrate prin
Constituţie şi prin alte legi şi au obligaţiile prevăzute de acestea.
Și de asemenea
Constituția definește clar și că:
ARTICOLUL
20 Tratatele internaţionale privind drepturile omului
(1) Dispoziţiile constituţionale privind
drepturile şi libertăţile cetăţenilor vor fi interpretate şi aplicate în
concordanţă cu Declaraţia Universală a Drepturilor Omului, cu pactele şi cu
celelalte tratate la care România este parte.
(2) Dacă
există neconcordanţe între pactele şi tratatele privitoare la drepturile
fundamentale ale omului, la care România este parte, şi legile interne, au
prioritate reglementările internaţionale, cu excepţia cazului în care
Constituţia sau legile interne conţin dispoziţii mai favorabile.
Astfel definind Constituția este obligatoriu Statalității ca să nu abuzeze nici încălcând „Dreptul la Libera Determinare a Poporului (Cetățenilor României) ci să respecte în acest sens „Declaraţia Universală a Drepturilor Omului”.
Tot fără de dubii
Constituția României definește cu claritate și explicit rostul/rolul și
îndrituirile Partidelor Politice.
DIN NOU CITĂM:
ARTICOLUL
8 Pluralismul şi partidele politice
(1) Pluralismul în societatea
românească este o condiţie şi o garanţie a democraţiei constituţionale.
(2) Partidele politice se constituie şi îşi desfăşoară activitatea în condiţiile legii. Ele contribuie la definirea şi la exprimarea voinţei politice a cetăţenilor, respectând suveranitatea naţională, integritatea teritorială, ordinea de drept şi principiile democraţiei.
Deplin explicit Constituția
definește clar și condițiile/cadrul în care Legislativul/Parlamentul sau/și
Executivul/Guvernul au îndrituirea de a emite legi sau ordonanțe, indiferent de
rostul și scopul acestora, pentru a nu se aduce atingeri Constituției.
CITĂM:
ARTICOLUL 11
Dreptul internaţional şi dreptul intern.
(1) Statul român se obligă să îndeplinească întocmai şi cu bună-credinţă
obligaţiile ce-i revin din tratatele la care este parte.
(2) Tratatele ratificate de Parlament, potrivit legii, fac parte din
dreptul intern.
(3) În cazul în
care un tratat la care România urmează să devină parte cuprinde dispoziţii
contrare Constituţiei, ratificarea lui poate avea loc numai după revizuirea
Constituţiei.
În virtutea Spiritului și Literei
aparținătoare Constituției Susținem și Argumentăm că:
Dacă și în cazul oricărui
Tratat intre Națiuni, la care România are intenția de a fi Parte, Legiuitorul
are Obligația de a se subordona Constituției României, sau dacă Interesele
Românității determină acceptarea unui Tratat, „ratificarea lui poate avea loc numai după revizuirea Constituţiei”, atunci înseamnă și că, tot astfel Constituția definește
clar, indiscutabil și obligatoriu, pentru Legiuitor, ca nici o înțelegere,
convenire (Indiferent de
scopul/natura acesteia!) cu
o terță persoană străină nu este admisă de Constituția României dacă în parte
sau în întreg poate sau aduce atingere unui Interes Național și
respectiv/implicit Literei sau/și Spiritului Constituției.
Atenționare de Ordin Politic, Constituțional, Legal și implicit deplin Logică, mai ales în actuala Stare de Fapt a Națiunii și a Țării.
Cităm
din Constituție:
ARTICOLUL 16 Egalitatea în drepturi
(1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără
privilegii şi fără discriminări.
(2) Nimeni nu este mai presus de lege.
ARTICOLUL 51 Dreptul de petiţionare
(2) Organizaţiile legal constituite au dreptul să adreseze petiţii exclusiv
în numele colectivelor pe care le reprezintă.
(4) Autorităţile publice au obligaţia să răspundă la petiţii în termenele şi în condiţiile stabilite potrivit legii.
ARTICOLUL 52 Dreptul persoanei vătămate de o autoritate publică
(1) Persoana vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluţionarea în termenul legal a unei cereri, este îndreptăţită să obţină recunoaşterea dreptului pretins sau a interesului legitim, anularea actului şi repararea pagubei.
CAPITOLUL III Îndatoririle fundamentale
ARTICOLUL 54 Fidelitatea faţă de ţară
(1) Fidelitatea faţă de ţară este sacră.
(2) Cetăţenii cărora le sunt încredinţate funcţii publice, precum şi militarii, răspund de îndeplinirea cu credinţă a obligaţiilor ce le revin şi, în acest scop, vor depune jurământul cerut de lege.
ARTICOLUL 55 Apărarea ţării
(1) Cetăţenii au dreptul şi obligaţia să apere România. (Conform indiscutabilului drept la Legitimă Apărare
a Intereselor Naționale și implicit a acelora inerente Cetățeanului României, Proprii/Personale
!)
Cităm
din Noul Cod Penal actualizat 2022:
TITLUL X – INFRACŢIUNI CONTRA SECURITĂŢII NAŢIONALE
Art. 393. Sancţionarea tentativei
Tentativa la
infracţiunile prevăzute în art. 385 şi art. 387-391 se pedepseşte.
Art. 394. Trădarea
Fapta
cetăţeanului român de a intra în legătură cu o putere sau cu o organizaţie
străină ori cu agenţi ai acestora, în scopul de a suprima sau ştirbi unitatea
şi indivizibilitatea, suveranitatea sau independenţa statului, prin:
a) provocare de
război contra ţării sau de înlesnire a ocupaţiei militare străine;
b) subminare
economică, politică sau a capacităţii de apărare a statului;
c) aservire faţă
de o putere sau organizaţie străină;
d) ajutarea unei puteri sau organizaţii străine pentru desfăşurarea unei activităţi ostile împotriva securităţii naţionale, se pedepseşte cu închisoarea de la 10 la 20 de ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.
Art. 395. Trădarea prin transmitere de informaţii secrete de stat
Transmiterea de informaţii secrete de stat unei puteri sau organizaţii străine ori agenţilor acestora, precum şi procurarea ori deţinerea de documente sau date ce constituie informaţii secrete de stat de către cei care nu au calitatea de a le cunoaşte, în scopul transmiterii lor unei puteri sau organizaţii străine ori agenţilor acestora, săvârşite de un cetăţean român, se pedepsesc cu închisoarea de la 10 la 20 de ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.
Art. 398. Înalta trădare
Faptele prevăzute în art. 394-397, săvârşite de către Preşedintele României sau de către un alt membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, constituie infracţiunea de înaltă trădare şi se pedepsesc cu detenţiune pe viaţă sau cu închisoare de la 15 la 25 de ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.
Art. 403. Actele de diversiune
Distrugerea, degradarea sau aducerea în stare de neîntrebuinţare, în întregime sau în parte, prin explozii, incendii sau în orice alt mod, a instalaţiilor industriale, a căilor de comunicaţie, a mijloacelor de transport, a mijloacelor de telecomunicaţie, a construcţiilor, a produselor industriale sau agricole ori a altor bunuri, dacă fapta pune în pericol securitatea naţională, se pedepseşte cu închisoarea de la 10 la 20 de ani şi interzicerea exercitării unor drepturi.
Conform
cu Art. 395. cu certitudine
transmiterea/oferirea sau/și angajarea unui Administrator Străin a datelor
interne ale unor instituții, întreprinderi, societăți, etc. de Rang Național,
în speța în cauză a „Fondului
Proprietatea” este sub o posibilă incidență
a comiterii Infracţiuni Contra Securităţii
Naţionale. ((vezi: „Franklin Templeton
International Services S.À R.L., o societate cu răspundere limitată, autorizată
ca administrator de fonduri de investiții alternative (“AFIA”)” care din septembrie
2010 a devenit administrator al Fondului Proprietatea))
Indiscutabil
este și că: Oricare Cesionare, Cedare/Înstrăinare a oricăreia dintre Resursele
Naturale, precum și a Sistemele de Producției și a rețelelor de distribuire din
domeniul Energetic indiscutabil este:
„Un
Act De Înaltă Trădare Ale Intereselor Naționale”!!
De-asemenea
Practica Politicianistă a Statalității care prin Executiv a procedat inconștient
la o ”Liberalizare” (Haotică, Dezordonată și Lipsită
de Rânduiala necesară, posibil interesat!) a
Prețurilor din Întreg Sistemul Energetic, fără de dubiu, este:
„Un
Act Criminal/Trădător de Pauperizare a Marii Majorități a Cetățenilor României”!!
Real
și evident este și faptul că, ”Liberalizarea” prețurilor la toate Produsele Energetice
a determinat un Factor Cauzal cu Efecte dezastruoase. Ca/în consecința acestui
Factor Cauzal apare ca Efectul „Declanșarea Avariției” (mai ales în cadrul unei crize de produsele energetice de nivel european) respectiv a poftele oportunist-egoiste de înavuțire,
avar-ism și inevitabil speculativă.
Astfel
implicită ”Liberalizării”, în contextul dat, a erupt:
(1)
O escaladarea a prețurilor, interesată-oportunistă a celor din Sistemele
de Producției și mai ales din ”Sistemele” de Distribuție din domeniul Energetic,
pe de o parte;
(2) Inevitabil declanșarea Fenomenului implicit ”Liberalizării” (Efectul în consecință și în parte motivat, dar și speculativ exagerat/nejustificat), respectiv al valurilor de scumpiri a tuturor produselor, în special a celor de larg consum și al alimentelor de primă/zilnică necesitate, azi o realitate pe cât de devastatoare tot atâta de indiscutabil al Cărui Factor Cauzal este apărut ca Efect.
Astfel vor erupe, în consecința unor *legi și practici politicianist-trădătoare* factori cauzali precum sunt:
1.
Proprietarul de Drept Divin și Constituțional al Țării nu va mai dispune
Suveran de proprietățile inerente/incumbate Țării Sale, care au fost
înstrăinate sau/și dacă aceste Proprietăți nu sunt în mod Judicios Rânduite, cu
Prioritate în Propriile Interese, și nici corect administrate după un *Proiect
Politic de Țară* pe termen imediat și pe/de perspectivă îndelungată. (Și mai ales dacă Proprietățile inerente/incumbate de Teritoriile Țării
sunt înstrăinat sub formă de materii și materiale brute sau semi fabricate,
dirijată de o practică politicianistă eronată, incompetentă și trădătoare!)
În lipsa unui „Proiect Politic de Țară” Statalitatea fiind politicianistă își va urmării propriile interese (desigur ale grupurilor partinic-parlamentare) și nu va considera ca prioritate Definirea, prin Politici și Legi clare și severe, *Factorilor Cauzali Politici* care definesc, ca Efect, o Dezvoltare Judicioasă și necesară „Unei Suverane, Armonioase, Demne și Decente Trăiri a Națiunii”.
2.
Este de-asemenea indiscutabil și că, inexistența unor Bănci cu Capital Român și
mai ales lipsa unor Bănci ale Diferitelor Ramuri ale Sectorului de Producție (ale industriei, ale constructorilor și agricultorilor) și chiar a unora aparținătoare Sindicatelor este grav
eronată și fără de dubiu permite unor sucursale ale Băncilor Străine ca,
discreționar să practice dobânzi insuportabile și nu în ultimul rând o perpetuă
devalorizare a Monetei Naționale.
În
consecință este imperios necesar ca să se înțeleagă acest necesar și să se
procedeze (prin Legi adecvate și
chiar și cu sprijinul Banului Public și al Băncii B. N. R.) la înființarea acestor bănci strict al Acționarilor
Români.
3. Evidența că, actualmente, și datorită unei grave practici politicianiste s-a recurs la o ”liberalizare” (neordonată prin Legi necesare, ci dezordonată/haotică și posibil coroborată cu interese personale sau/și ale unor grupuri de speculanți!) a întregului Sistem Național care are menirea/rostul de a Garanta Independența Energetică a Neamului și a Țării, și implicit determină păstrarea puterii de dezvoltare mai ales a întregii Economii Interne cu capital român. (Indiferent de capitalul economic-financiar, ale Economiei Interne/Naționale, acesta nu poate a se Dezvolta și Rânduii Judicios în lipsa acestor „Factori Cauzali Politici” care prin Legi determină și au ca Efect nu numai acela de a asigura „Garanția Independenței Energetice Naționale” ci implicit și păstrarea unei constante a costurilor cu Energia suportată de toate Secătoarele Producătoare și implicit, în Costul Final, pentru toți consumatorii produselor de Bunuri, desigur și de energie!)
4.
Lipsa unui Proiect Național va admite ca Statalitatea să legifereze și
guverneze haotic, deși este obligată constituțional a acționa *Just Politic* și
ca administratoare, precum și pentru ca să dezvolte Capacitățile/Potențialul
Interne (Național !) în așa condiții încât Participanții la/din Sectorul
Productiv, al sistemul Economic-financiar intern, să aibă siguranța de
perspectivă (Indiferent despre care
ramură economică și financiară vorbim, fie industrială, agricolă, a cercetării,
și/sau a micilor producători!) care să le și să-și întărească determinarea, străduința,
puterea, dar și susținerea prin Legi și din Banul Public ca să producă bunurile
de primă necesitate și de larg consum suficiente (dacă nu deplin îndestulătoare)
pentru satisfacerea cerințelor/consumul Instituțiilor Publice precum și al Cetățenii
României.
Desigur actualmente balanța dintre valoarea importului și respectiv al exportului este catastrofal dezechilibrată în favoarea importurilor. În atare condiții labilitatea Banului Public se va agrava și datorită necesarului de împrumuturi și cărora, indiscutabil, li se adaogă costurile enorme cu procentul dobânzilor.
5.
Lipsa de Legi clare și severe care să pedepsească și să condamnă cu fermitate
și drastic Specula, practicată de marea majoritate a
intermediarilor/paraziților dintre producători și beneficiar. (Menționăm că: În special, în cadrul comercializării Produselor
Energetice SPECULANȚII pot determina Efecte Catastrofale, atât asupra
întregului Sector Producător, precum implicit o erupere/expandarea artificială
a tuturor prețurilor produselor, Desigur speculanții fiind direct interesați
pentru a obține profituri enorme, și nejustificate de costul și efortul pe
care-l depun!)
Factorii
Cauzali cu Efecte Periculoase care au împins România la limita Colapsului
Generalizat:
Este bine știut că sunt mulți Oameni/Cetățeni
Români care înțelegând realitatea de fapt sunt îngrijorați și revoltați că:
După 1989 majoritatea Proprietăților edificate de Cetățenii României, dar și
parte din Teritoriile Neamului Român, precum și Economia, Industria României și
nu numai au fost delapidate, înstrăinate sau distruse cu permisibilitatea/susținerea
și sub dirijismul interesat al grupărilor partinic-politicianiste aflate la
guvernare în perioada 1989-2022. Perioadă în care toate grupările partinice,
aflate în Parlament și Guvern, și-au dovedit atât incapacitatea de a guverna și
indiscutabil că sunt simplii practicanți ai ideologiei politicianiste (servire prin oricare mijloace numai a interesului de grup și personal).
Aceste practici politicianist
și infracționale sunt Factorii Cauzali care au determinat: colapsul generalizat
din România; contextul în care Proprietățile Neamului Român să ajungă la
îndemâna și discreția unor grupuri de interes ale străinătății, iar majoritatea
Cetățenilor României fiind împinși spre/și sub limita sărăciei, pentru a supraviețui, au recurs
și format actualul gigantic exod,
cu toate consecințele implicite acestuia.
Indiscutabil este că, din
anumite interese politicianiste și ocultate Cetățenilor României, s-au legiferat
și Liberalizarea Prețurilor la produse petroliere, energie electrică, gaze
naturale, apa potabilă și inerent acestui act eronat s-a determinat eruperea prețurilor
cu precădere la produsele alimentare de primă necesitate și mai ales la cele ce
sunt folosite curent/zilnic de către peste 50-60% a Cetățenilor cu venituri,
salarii și pensii minore/sub suficiente.
O
concisă definire a unui Factor Cauzal și al Efectelor sale Răufăcătoare:
Chiar dacă nu contestăm
legiferarea înființării și ființării Fondului Proprietatea, care de principiu
avea un scop inițial ușor de înțeles și admis, este evidentă și indiscutabilă
realitate că prin deturnare rostului/scopului inițial acesta a devenit un
exemplu de Factor Cauzal cu efecte răufăcătoare și, de fapt, a determinat
cadrul în care prin diverse inginerii/speculații financiar-economice importante
Proprietăți Economice ale României să fie estorcate, înstrăinate sau chiar
distruse din interese străine.
Sub imperiul acestor stări de
fapt actualmente (nu discutăm motivele de
ordin/context extern, ci strict Factorii Cauzali Interni!) s-a
determinat, tot din cauze de factură politicianistă, mai sus arătată, (erori diametral opuse Practicilor de Ordin Politic!) s-a declanșat eruperea poftei de înavuțire a
producătorilor, furnizorilor și a distribuitorilor de energie electrică; gaze
naturale; apă potabilă și de colectare a apelor reziduale și pluviale.
Această erupere a avariției
față de cumpărătorii captivi (fenomen existent atât în
sistemul etatist/comunist cât și în cel capitalist!) s-a manifestat prin creșterea/expandarea prețurilor la
aceste produse, și a devenit un Factor Cauzal, Factor Cauzal care a declanșat
efecte consecință/inerente, logice/firești, și anume:
1) O creștere/majorare a
tuturor prețurilor, nu doar a prețurilor la energie electrică; gaze naturale;
apă potabilă și de colectare a apelor reziduale și pluviale ci
implicit/dependent și la produsele alimentare de primă necesitate pentru toți
Cetățenii României, dar cu efecte de pauperizare/înfometare și privare de
drepturi inerente Dreptului la Viață (vezi mai ales imposibilitatea, din motive financiare, a accesului la
tratamente și medicamente!) a marii majorități a
Cetățenilor care oricum erau deja în procent de peste 40% la limita sărăciei
lucie datorită practicilor politicianiste;
2) Devalorizarea Monedei
Naționale și implicit devalorizarea retribuției muncii (în marea majoritate sub limita existenței demne și decente) și
a dreptului valoric just la Pensie;
3) Creșterea diferenței
Nivelului de Trai și a unui ecart eronat/exagerat dintre retribuții și pensii,
pe de o parte a marii majorități și pe de altă parte a unei minorități privilegiate prin
varii norme (vezi privilegiații,
respectiv cei din dregătorii, administrații, sinecuri, parte din lucrătorii din
sistemul bugetar și implicit pensiile necuvenite pe just temei a celor
proveniți dintre aceștia).
4) Degradarea Păcii Sociale
prin scoaterea în evidență mai ales prin corectă, fie ea și sumară, compararea dintre
Privilegiați și Majoritatea Lucrătorilor și Pensionarilor, care în mod flagrant
și evident produce o dihotomie, respectiv o castă a privilegiaților (a căror venituri sunt
nejustificabil de mari sau chiar necuvenite) și o castă oropsită Mulțimii Harnice (a căror venituri deși sunt cert
justificate nu le asigură decât un trai sub modest sau chiar de sărăcie).
5) Îl vom cita pe distinsul
domn Președinte Klaus Iohannis care a susținut public că „Statul a eșuat”.
Pentru a-i întării susținerea
venim, însă, pentru a-l completa precizând că: în România nu ființează o
Statalitate Constituțională aflată în disoluție/eșuată, ci „În România s-a dezvoltat și aproape instaurat o Structură
Sistemică Infracțională Organizată în/cu instituții și cu instrumente ce
mimează/imită și se pretinde a fi o Statalitate Rânduită Constituțional.
De fapt vorbim despre așa
numitul „Stat de Drept” permițându-ne a Întreba:
Al cui Drept îl respectă??
Oare al Proprietarului Constituțional, adică a Proprietarului cu
Drept Legitimat de Suveranitate Naţională care aparţine Neamului Român și
desigur și Cetățenilor trăitori ai României??
Sau al
Opresorilor/Dregătorilor care au acaparat Statalitatea (așa numitul Stat de Drept) și
care nu respectă Litera și Spiritul Constituției??
De fapt așa numitul „Stat de
Drept” nu este Constituțional așa precum prevede Litera și Spiritul
Constituției, deci nu este o Statalitate Constituțională, respectiv fidelă
Constituției actuale care definește clar și explicit obligația a fi respectat
întocmai.
CITĂM:
ARTICOLUL 1
Statul român.
(5) În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie.
Este clar și evident că:
Acest fond „Proprietatea” nu
mai are nici o logică și nicidecum nu mai există motivația existențială pentru
care a fost conceput și alcătuit, chiar dacă despăgubiți care au primit acțiuni
la acest Fond trebuie a li se acorda contravaloarea acțiunilor.
Fondul
Proprietate a avut un scop clar definit iniția, respectiv fiind un fond de resurse și venituri pentru
despăgubirea celor jefuiți/desproprietăriți de dictatura comunistă, deci azi,
când vorbim, de fapt Fondul Proprietatea nu mai are pe cine despăgubi.
Este
un fapt indiscutabil necesarul ca să se procedeze la „Recuperarea în Interesele
Cetățenilor României precum și la răscumpărarea la prețul bursei a eventualelor
acțiuni care au fost acordate ca dezdăunare sau înstrăinate către persoane
fizice și juridice străine sau date sub administrarea unor consorții ori persoane
juridice străine.
(ATENȚIE: Fără De Nici Un Consult/Referendum sau Acord al Proprietarilor
De Drept).
Și acest Deziderat este strict Constituțional și
indiscutabil în Beneficiul Creșterii Nivelului de Trai a Cetățenilor României,
ba mai mult este clar definit de către Constituție, mai ales că cele 33 de
Societăți deținute, încă, de Fondul Proprietatea sunt Proprietăți de Drept ale
Cetățenilor României care le-au Edificat ca să aducă Plus Valoare Cetățenilor
și nu unor societăți străine.
În acest Adevăr CITĂM:
ARTICOLUL 47
Nivelul de trai
(1) Statul este obligat să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, de natură să asigure cetăţenilor un nivel de trai decent.
Arătăm că:
(Din date
Oficiale) Fondul Proprietatea
a fost creat în 2005 pentru a asigura (Punctual) resursele financiare necesare despăgubirii
persoanelor expropriate în mod abuziv. În urma îndeplinirii unor etape strict
determinate de lege, titularii drepturilor de despăgubire au devenit acționari
ai Fondului Proprietatea. Despăgubirea a fost făcută în
acţiuni reprezentând valoarea reală a imobilelor care nu s-au restituit în
natură.
În virtutea adevărului este
corect a arăta realitatea că o parte dintre actualele S. A. – uri din Fondul
Proprietatea sunt la limita falimentului sau în curs de falimentare. Este
posibil ca interesele celor care le administrează sau/și dețin o mică parte din
acțiuni să dorească a le falimenta ca apoi să le cumpere și procentul de
acțiuni/cotă parte care aparține României la prețuri derizorii, de pură
speculă.
De fapt s-a speculat/deturnat și Scopul Inițial și, implicit, printr-o inginerie economic-financiară s-a deturnat însăși veniturile tuturor societăților Fondului Proprietatea către interesele unor persoane străine.
(ATENȚIE !!)
În noiembrie 2007, Fondul avea
în portofoliu acțiuni la 114 companii românești, iar valoarea totală a participațiilor
Fondului la companiile de la bursă era de 7,43 miliarde RON (2,13 miliarde
Euro).
((Astăzi
Fondul Proprietatea mai deține Următoarele Companii: (CITĂM !))
1. Aeroportul
Internaţional Mihail Kogălniceanu - Constanţa S.A. 2. Aeroportul Internaţional
Timişoara - Traian Vuia S.A.
3.
Aeroporturi Bucureşti S.A.
4.
Alcom S.A. Timișoara.
5. Alro
S.A
6. Administraţia
Canalelor Navigabile S.A.
7. Administraţia
Porturilor Dunării Fluviale S.A.
8. Administraţia
Porturilor Dunării Maritime S.A.
9. Administraţia
Porturilor Maritime S.A.
10. Complexul
Energetic Oltenia S.A.
11. Comsig
S.A.
12. E-Distribuţie
Banat S.A.
13. E-Distribuţie
Dobrogea S.A.
14. E-Distribuţie
Muntenia Electrocentrale Craiova S.A.
15. Enel
Energie Muntenia S.A.
16. Enel
Energie S.A.
17. Engie
Romania
18. Gerovital
Cosmetics S.A.
19. Electrocentrale
Craiova S.A.
20. Hidroelectrica
S.A.
21. IOR
S.A.
22. Mecon
S.A.
23. OMV
Petrom S.A.
24. Plafar
S.A.
25. Poşta
Română S.A.
26. Romaero
S.A. București
27. Romplumb
S.A.
28. Salubriserv
S.A.
29. Simtex
S.A.
30. Societatea
Naţională a Sării Salrom S.A.
31. World
Trade Center Bucureşti S.A.
32. World
Trade Hotel S.A.
33. Zirom
S.A.
((Arătăm de ce sunt de Interes Național major Hidroelectrica, Romgaz, Nuclearelectrica. (Cităm surse oficiale
!))
1) Hidroelectrica Veniturile realizate de în perioada ianuarie-septembrie 2022 s-au ridicat la 6,88 miliarde lei, o creștere de 46,8% comparativ cu cele 4,68 miliarde lei realizate în perioada ianuarie-septembrie 2021. Statul deține în această societate, prin Ministerul Economiei, 80% dintre acțiuni.
Hidroelectrica
a produs în primele nouă luni ale anului 10,6 TWh de energie electrică, din
care 10 TWh din producție proprie, în scădere cu circa 25% față de primele nouă
luni din 2021. În schimb, prețul mediu de vânzare a fost de 590,5 lei/MWh, o
creștere de 93,3% față de anul trecut, când prețul mediu era de numai 305,4
lei/MWh.
Astfel,
și profitul net s-a majorat cu 37,4%, la 3,52 miliarde lei în perioada
ianuarie-septembrie 2022, de la 2,56 miliarde lei în perioada
ianuarie-septembrie 2021.
(2)
Electrica SA Grupul de
furnizare și distribuție de energie, la care cel mai mare acționar este statul
român prin Ministerul Energiei, a încheiat primele nouă luni cu un profit net
de 534 milioane, de șapte ori mai mare decât anul trecut, când s-a situat la 72
milioane lei, deși compania a furnizat mai puțină energie în 2022 față de 2021.
Rezultatul
pozitiv vine după ce la finalul primelor șase luni din an, compania avea
pierderi de 176 milioane lei. Aici, statul român deține, prin Ministerul
Energiei, 49%.
(3)
Romgaz Producătorul și
furnizorul de gaze naturale a raportat un profit net de 2,24 miliarde lei în
primele nouă luni din 2022, în creștere cu 93,5% față de perioada similară din
2021, în timp ce afacerile s-au majorat de peste trei ori, la 10,8 miliarde de
lei, potrivit raportului financiar publicat la Bursa de Valori București.
Statul
român deține prin Ministerul Energiei 70,0071 % acțiuni.
(4) De enumerat, ca fiind de importanță majoră, sunt și activele actualmente cuprinse de/în S. A. Enel Energie și/cu subsidiarele sale, care este posibil ca să obțină (pe partea de acțiuni care-i revin) un profit uriaș prin vânzare la un vârf/culme de preț al acțiunilor datorată efectului scumpirilor din cursul ultimilor ani și indiscutabil din această iarnă.
Menționăm
că:
Cunoaștem
că parte din acțiunile/demersurile Ministerul Energiei care în Martie 2022 a aprobat
începerea inițierii acțiunii de listare a acțiunilor administrate de Hidroelectrica
SA.
Desigur,
chiar dacă Ministerul Energiei pretinde ca vânzarea/listarea acțiunilor să se
efectueze numai la/pe Bursa de Valori București, în sinea sa, această
ÎNSTRĂINARE o considerăm ca fiind neconstituțională și de fapt un abuz la nivel
statal și indiscutabil în contra Intereselor Neamului Român și al Cetățenilor
României care de fapt și de drept sunt PROPRIETARI PE JUST TEMEI și a însăși
întregului Patrimoniu din administrarea Hidroelectrica SA.
De asemenea, cunoaștem că în
data de 15.11.2022 Acționarii Fondului Proprietatea au aprobat, în AGA,
vânzarea pachetului de acțiuni reprezentând până la 19,94% din totalul
acțiunilor emise de Hidroelectrica și listarea doar la Bursa de Valori
București.
Știm că în anul 2023 Fondul
Proprietatea dar și Hidroelectrica se pregătesc pentru o ofertă publică
inițială. Statul român și-a asumat prin intermediul PNRR listarea Hidroelectrica
până la finalul primului semestru din 2023, potrivit raportului la 9 luni
publicat în 15.11.2022 de Fondul Proprietatea.
Solicităm ca în consecință să
se sisteze cu prioritate și deîndată, de către Statalitatea Română, a erorii
grave de înstrăinare a oricărui activ administrat de:
(1) Hidroelectrica;
(2) Electrica SA;
(3) Romgaz;
precum și a celor deținute de Enel Energie S.A și subsidiarele sale.
Încheind
Memoriul/Petiție/Atenționare și Scrisoare deschisă cu respectul cuvenit avem a
vă dori:
Deie Dumnezeu Bine Tuturora,
însă dregătorilor așa cum ei dau Mulțimii Sărmane !!!
Comentarii
Trimiteți un comentariu